مجموعه تیدا شما را به خرید بهترین نبات، آبنبات و قند دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نبات کنجدی ترد و نازک+خواص باور نکردنی آن

نبات کنجدی یا پولکی کنجدی ، با نام آبنبات کنجدی نیز دربین ایرانیان معروف است که به دلیل داشتن کنجد ازاررزش غذایی بالایی برخوردارمیباشد.

 

محل مصرف نبات کنجدی

نبات پولکی کنجدی به علت وجود کنجد ، خواص فراوانی دارد. کنجد از مغذی ترین دانه های روغنی بوده و منبع غنی از پروتئین است  که نیاز روزانه بدن به کلسیم واسید فولیک راتامین کرده وبرای رفع خستگی بسیار مفیداست .اگربخواهیم درمورد فواید کنجد صحبت کنیم باید مقاله ای بصورت جداگانه درمورد کنجد تحریر شود تا همه ی فواید کنجد درآن ذکرشود فلذا به این نکته بسنده میکنیم که کنجد برای حفظ سلامت استخوان ، تقویت حافظه ،کاهش کلسترول بد خون ، پوست مو ناخن و بسیاری از موارد دیگر مفید است که ذکر آنها دراین مقاله نمیگنجد.

نبات کنجدی ازنظر شکل ظاهری به سوهان عسلی نیز شباهت دارد ولی نبات کنجدی به علت وجود کنجد دارای ارزش غدائی بالاتری نسبت به سوهان عسلی میباشد.سوهان کنجدی رابه صورت بسیار نازک وترد تولید میکنند و بسیاری افراد از آن به عنوان میان وعده ، به همراه نوشیدنی گرم استفاده میکنند.

این محصول با ارزش تحت شرایط مطلوب وبادستگاههای استاندارد تولید میشود که استفاده از مواد اولیه مرغوب وتازه باعث حفظ تازگی وبالارفتن کیفیت آن میشود.

 

ویژ گی های نبات کنجدی

نبات کنجدی باید با بسته بندی مناسب تهیه شود .

نبات کنجدی از ارزش غذائی بسیار بالائی برخوردار است .

هرچه نبات کنجدی نازک تر وترد تر باشد باعث میشود که هنگام خوردن آن زیاده روی نکنید.

ازاین محصول پرخاصیت نمونه ای وجود دارد که برای افراد دیابتی نیز قابل استفاده میباشد.

رنگ نبات کنجدی باید زرد رنگ باشد ولی دربرخی موارد به علت وجود کنجد پوست نگرفته شده ، ممکن است رنگ آن به قهوه ای مایل باشد.

توصیه به خریداران نبات کنجدی

همانگونه که در خرید مواد غذائی به نکاتی توجه میکنیم ؛ برای خرید نبات کنجدی نیز باید همه ی موارد را رعایت کرد تا محصولی با کیفیت را خریداری کنیم .توجه به بسته بندی محصول،تاریخ تولید و انقضای محصول ، نشان استاندارد درج شده روی بسته بندی محصول  واطمینان از سالم وپلمپ بودن بسته بندی مهمترین ویژ گیهای است که باید مورد توجه خریداران قرار گیرد.

نبات کنجدی با قیمت های مختلف در بازار موجود میباشد که بسته به هزینه های تولید و استفاده از مواد اولیه مرغوب ،باعث متغیر بودن قیمت محصول میشود .پیشنهاد مجموعه تیدا به کلیه خریدارانی که با اطمینان خاطر قصد خرید محصولی با کیفیت  را دارند این است که شماره تماس خود را درقسمت مشاوره وسفارش سایت وارد نمایند تا کارشناسان ما دراسرع وقت با آنها تماس گیرند یا میتوانند با شماره تماس هایی که در سایت قرار داده شده است تماس حاصل فرمایند واز مشاوره ای آنلاین ما برخوردار شوند.

 

استفاده از نبات کنجدی مجموعه تیدا ،میتواند لحظات خوشی رابرای شما و خانواده رقم بزند.

 

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09163509139
call icon 09338970870
whatsApp icon 09163509139
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *