مجموعه تیدا شما را به خرید بهترین نبات، آبنبات و قند دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

راههای تشخیص نبات باکیفیت از نبات تقلبی ومضرات آن

     خرید نبات ایرانی با کیفیت اعلا

نبات؛محصولی گیاهی وپرفایده است که دربین ایرانیان از دیرباز تابه اکنون مورد توجه واستفاده بوده است یکی از دغدغه های اصلی ما ایرانیان هنگام خرید نبات با کیفیت ودرجه یک بودن آن است.چه بسا بعضی از سود جویان برای کسب سود بیشتر دست به اقداماتی ناشایسته میزنند که مصرف کننده را درزمان خرید نبات با تردید مواجه میسازد .

 

شاید برای بعضی از شما پیش آمده باشد که نبات هایی خریده باشید و پس از مصرف متوجه نامرغوب  بودن آن شده باشید.دراین مقاله سعی میکنیم به روشهای ساده وکارآمد اشاره کنیم که بتواند به ما درهنگام خرید نبات اصل وبا کیفیت  کمک کند.

 

      

نبات زعفرانی

 

نبات زعفرانی ایرانی به دلیل وجود زعفران مرغوب استفاده شده در آن یکی از مجبوب ترین نبات ها دربین انواع نبات هاست این نبات پرطرفدار به دلیل وجود زعفران استفاده شده درآن خاصیت ،عطر وطعم بی نظیری دارد که مورد استفاده بسیاری از خانواده های ایرانی است که ازاین نبات خوش طعم درکنارچای ودمنوش های گیاهی بهره میبرند.

 

 

راههای تشخیص نبات تقلبی از نبات باکیفیت  

 

درهنگام خرید نبات باید به شکل ظاهری نبات دقت کافی داشت زیرا که شکل ظاهری نبات مرغوب از شفافیت قابل توجهی برخورداراست درصورتی که نبات تقلبی ونامرغوب شفافیت ندارد وکدراست .اگرقصد خرید نبات زعفرانی اعلا دارید این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که علاوه برشفافیت نبات ،رنگ نبات زعفرانی به رنگ زرد کهربائی یازرد کمرنگ است .برخی افراد شاید براین باور باشند که هرچه رنگ نبات زعفرانی پررنگ تر باشد مرغوب تر است درصورتی که این یک باور کاملا اشتباه است رنگ نبات زعفرانی درجه یک شفاف وکهربایی است ونبات های خیلی پررنگ ولعاب کیفت مطلوب ندارند.

 

     

مضرات نبات تقلبی

 

متاسفانه بعضی از سودجویان که فقط به فکر منافع خود هستند با استفاده ازجوهر زعفران یااسپری زعفران اقدام به رنگ کردن آن میکنند ازآنجایی که این افزودنی ها غیر مجاز هستند سلامت مردم رابه مخاطره می افکند این افزودنی های غیر مجازکه سرطان زا نیز هستند باعث بروز بیماری های پوستی،مشکلات تنفسی ومشکلات ریوی ومشکلات گوارشی میشود وممکن است سردردهای شدید رابه همراه داشته باشد.  

 

راه ساده آزمایش نبات  

بایک آزمایش ساده میتوان نبات زعفرانی باکیفیت ونامطلوب را از هم تشخیص داد به این صورت که نبات زعفرانی را به مدت 2الی 3دقیقه درون یک لیوان آب سرد قراردهیدو بعد هم بزنید و صبر کنید تاشاهد نتیجه ی آن باشید ، اگررنگ نبات تغییر کرد وکمرنگ شد وآب درون لیوان تغییررنگ داد یعنی این نبات کیفیت لازم راندارد واگر تغییر رنگ نداد این نبات اعلا است البته قابل ذکر است بعضی از تولید کنندگان اسپری زعفران را باغلظت مناسب تهیه میکنند وبرروی نبات اسپری میکنند وصبر میکنند تا خشک شود دراین روش نیز احتمال تغییر رنگ آب درون لیوان بسیار کم است.

پس تا جای ممکن نبات مورد استفاده خود وعزیزانتان را ازفروشنده های مطمئن وفروشگاه های معتبرتهیه نمایید تا با خیالی آسوده ازاین محصول پرکاربرد استفاده نمایید. مجموعه ی تیدا افتخاراین رادارد که باکیفیت ترین نبات را دراختیار مصرف کنندگان قراردهد واین اطمینان خاطر را به شما میدهد تا با خیالی آسوده، این محصول پرخاصیت رابرای خود وعزیزانتان تهیه کنید ومصرف نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09163509139
call icon 09338970870
whatsApp icon 09163509139
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *