مجموعه تیدا شما را به خرید بهترین نبات، آبنبات و قند دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خواص نبات قهوه ای وفواید باور نکردنی آن

نبات قهوه ای وخواص آن

 

نبات قهوه ای یکی از انواع نبات ها است ،نباتی خاص وجذاب.رنگ قهوه ای این نبات بخاطر استفاده از نیشکر وملاس(شیره قند که درفرآیند تولید شکر بدست می آید)به این رنگ است.

 

از آنجایی که نبات قهوه ای از شکر قهوه ای تهیه میشود بهتر است از تفاوت شکر سفید وقهوه ای مطلع شویم تا پی به خاصیت این محصول ببریم.

شکر قهوه ای وسفید هردواز محصولات چغندرقند ونیشکر هستند درواقع در فرآیند پالایش قند دومحصول شکرسفید وشیره قند(ملاس) تولید میشود.

 بلورهای درشت تری از شکر کمترپردازش شده، که حاوی میزان قابل توجهی ملاس می باشد به شکر قهوه ای معروف است که درمقایسه باشکر سفید دارای کالری وساکارز کمتری میباشد وازاین رو برای افراد دیابتی وافرادی که به دنبال طعم ملایمترشیرینی هستند مناسب تراست.

نبات قهوه ای باداشتن مواد آنتی اکسیدانی،ازسلولهای بدن دربرابررادیکال های آزاد محافظت می کند (رادیکال های آزاد موجب بروز سرطان میشوند) . نبات قهوه ای حاوی کلسیم ، پتاسیم،سدیم و منیزیم است؛ خواصی که در فرآیند سفید کردن شکر، از بین میرود و آن را تبدیل به یک محصول صرفا شیرین و کم خاصیت می کند اما درنبات قهوه ای بعلت اضافه شدن ملاس(شیره مفیدقند) این خواص حفظ میشوند.

 

طبع نبات قهوه ای

 

نبات قهوه ای به دلیل فرآیند تولید ، طبیعی‌ و سالم تر ازنبات های سفید است. زیرا در فرآیند تولید شکراین نبات از مواد شیمیایی برای سفید شدن آن استفاده نمی‌شود. به همین خاطربه عنوان محصول ارگانیک شناخته میشود که مصرف آن باید در اولویت قرار گیرد. طبع نبات قهوه ای نیز همانند انواع  دیگر نبات ها گرم است.

 

فواید نبات قهوه ای

 

نبات قهوه ای خاصیت های باور نکردنی دارد که دراین مقاله به صورت مختصر به نمونه ای ازآنها اشاره میکنیم

اگردرزمان دل درد ودل پیچه نبات قهوه ای را درکمی آب گرم حل کنیم برای رفع دل درد بسیار موثر است.

نبات قهوه ای به علت شیرینی کمتری که نسبت به انواع دیگر نبات دارد برای افراد دیابتی مفیدفایده میباشد.

نبات قهوه ای جایگزین مناسبی برای مصرف شکر سفید بوده ومیتوان دررژیم های غذائی از آن استفاده کرد.

نبات قهوه ای ارگانیک بوده وهمانند دیگر مدلهای نبات باعث هضم غذا میشود ودر بهبود نفخ معده موثر است.

طبع نبات قهوه ای گرم بوده وبرای سردی بدن ورفع بلغم بسیار مفید بوده ودرفصول سرد سال با نوشیدنی های گرم بسیار دلنشین می باشد.

 

باتوجه به اینکه نمونه تقلبی نبات قهوه ای را با جوشاندن وسوزاندن شکر سفید تولید می کنند پس با خرید از مراکز معتبر نهایت دقت را درانتخاب این محصول انجام دهید تاباخیال آسوده آنرا مصرف نمائید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09163509139
call icon 09338970870
whatsApp icon 09163509139
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *