مجموعه تیدا شما را به خرید بهترین نبات، آبنبات و قند دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

طبع نبات از دیدگاه طب سنتی چیست؟

نبات این محصول کریستالیزه شده طبع گرمی دارد ، این محصول که آنرا شاهکارطب سنتی می نامند برای افراد سرد مزاج بسیار مفید فایده است که می‌توانند ازاین محصول اثر بخش برای رفع سردی بدن خود استفاده کنند.البته پزشکان طب سنتی توصیه می‌ کنند برای این منظور نبات را به صورت نبات ‌داغ مصرف کنید تا بیشترین نتیجه و بهره را ببرید.

طبع نبات گرم است، وجالب توجه اینجاست که نبات از قند وشکر گرمتر است به همین خاطر افراد سرد مزاج می‌توانند با مصرف نبات برای رفع سردی بدن خود ازآن استفاده کنند سردی مزاج مشکلاتی نظیربی حوصله گی،تیره شده پوست، خشک شدن پوست ،کاهش انرژی بدن و…. رابه همراه دارد.

نحوه استفاده درست مصرف نبات چگونه است؟

نبات جایگاه مهم و ویژه‌ای در فرهنگ اصیل ایرانی دارد، طوری که از دیربازتا به اکنون در بیشتر مراسمات شادی و اعیاد بزرگ همچون عقد وعروسی و سفره هفت سین ازآن استفاده می شود. این محصول طعم‌ های مختلفی مثل زعفرانی، هل سبز،به لیمو، چای ترش، گل محمدی، دارچینی، نعنایی، ، زیره، لیمویی و آویشن و… را دارد تا هر مصرف کننده‌ای را راضی نگه دارد وتجربه ای نو برای استفاده کنند گان با سلایق مختلف بیافریند.

مسلما این محصول مزه ی بهتری نسبت به قند و شکر دارد، ومیزان محبوبیت بالاتری برای استفاده کنندگان  دارد. اما باید در مصرف نبات خیلی مراقبت کرد، زیرا که کالری آن به نسبت قند وشکر وامثالهم بالاتر است. هر صد گرم  نبات حاوی ۴۰۰ کالری است؛ بنابراین نباید بیش از دو تا سه بار درهفته از این شیرینی دوست داشتنی وگرم استفاده کرد.پس سعی کنید در زمان استفاده از آن ، نبات رابا مقدار مناسب نوشیدنی گرم رقیق کنید تا مزه ی آن زننده نباشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09163509139
call icon 09338970870
whatsApp icon 09163509139
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *