مجموعه تیدا شما را به خرید بهترین نبات، آبنبات و قند دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نبات و خاصیت های بی شمار درمانی آن از دیدگاه طب سنتی نبات محصول پر فایده و درمانی است . از همین رو پزشکان و متخصصان

نبات و خاصیت های بی شمار درمانی آن

از دیدگاه طب سنتی نبات محصول پر فایده و درمانی است . از همین رو پزشکان و متخصصان طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماریها از آن بهره می برند.

نبات ، این محصول فوق العاده و پرطرفدار ایرانی ، جایگاه ویژه و مهمی در طب سنتی دارد و از این محصول پر فایده برای کمک به درمان سرد مزاجی استفاده می‌شود. همانطور که اکثر اطبا سنتی به آن اذعان دارند اکثر بیماریها از سردی مزاج ناشی می شود و توصیه دارند تا جای ممکن مواد غذائی با طبع گرم مصرف شود . این رفتار در مصرف خوراکی ها  طبع بدن را به سمت گرم یا معتدل شدن سوق می دهد . با این عمل مقاومت بدن نسبت به بیماریها افزایش پیدا کرده و سلامت بدن را به ارمغان می آورد.  یکی از این مواد غذایی در دسترس که می تواند کمک شایان توجهی به درمان سردی مزاج کند و باعث اعتدال بدن گردد نبات است ، نبات این خوراکی سهل الوصول و ارزان ، در درمان بسیاری از بیماریها مورد استفاده قرارمی گیرد که در ادامه  مقاله  به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد؛

تیدا

نبات جهت کمک به درمان بیماریهای فصلی از جمله سرماخوردگی

بیشتر پزشکان سنتی در جهت تکمیل دمنوش هایی که تجویز می کنند ، مصرف نبات را توصیه می کنند . به جهت گرم بودن طبع آن، استفاده با داروهای گیاهی باعث نرم شدن گلو وگرم شدن طبع آن می شود . البته باید به این نکته توجه داشت که مصرف بیش از اندازه ی آن باعث تشدید درد گلو می شود . پس مانند هر محصول دیگری ، زیاده روی در استفاده آن مضراتی را به همراه دارد که باید اعتدال در مصرف آن را رعایت کرد تا تاثیر مثبت و اثر بخش آن را مشاهده نمود.

نبات ، کمک به هضم غذا و برطرف شدن مشکلات گوارشی و یبوست

نبات به علت داشتن ساکارز که یک قند طبیعی به شمار می آید موجب تسریع در روند هضم غذا و برطرف شدن مشکلات گوارشی می شود .  البته نبات داغ در این زمینه موثرتر است .

حتما این موضوع را تجربه کرده اید، زمانی که دل درد یا دل پیچه داشتیم ، مادر یا مادر بزرگ های ایرانی ، توصیه به مکیدن یک تکه کوچک نبات می کردند که باعث بهتر شدن آن درد می شد . این فقط یک طرز فکر عامیانه نیست بلکه این عزیزان با توجه به تجربیات کسب کرده و علومی که از قدیمیان به آنها رسیده بود ، این را می گفتند . البته این موضوع از نظر علمی هم ثابت شده است .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09163509139
call icon 09338970870
whatsApp icon 09163509139
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *