مجموعه تیدا شما را به خرید بهترین نبات، آبنبات و قند دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نبات تخته ای وجذابیت های باور نکردنی آن

نبات تخته ای

نبات تخته ای نوعی از بهترین نبات ها است که با طعم ها وشکل های مختلف دربازار ایران وجهان عرضه میشود.

 

نبات تخته ای یکی از انواع نبات ها ست که بسیار پرمصرف میباشد وطرفداران زیادی دارد. درتولید این نبات آب وشکر غلیظ شده را بعداز گذشت مراحلی درظروف مخصوص مستطیل شکل (پاتیل) می گذارند وطی فرآیندی محصولی درته ظرف تشکیل میشود که به نبات تخته ای یا نبات کاسه ای معروف میباشد.این نوع نبات ، هم بصورت ساده وهم بصورت زعفرانی طرفداران خودش رادارد که نوع زعفرانی آن طعم دلپذیری را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آوردو به دلیل زعفران استفاده شده ، آنرا پرفایده میکند.

 

 

نوع مصرف نبات تخته ای

 

این نوع نبات همانند سایر انواع آن همراه همیشگی چای ودمنوش های گیاهی درمحفل های ایرانی است .نبات تخته ای به دلیل مقرون به صرفه بودن آن و شکل آن ،حتی در پخت بعضی از دسرهای اصیل ایرانی مورد استفاده قرارمیگیرد این محصول به علت ارگانیک بودن آن جذابیت های باورنکردنی دارد که با اطمینان خاطر میتوان از این محصول استفاده کرد البته توجه به برندی که ازآن خرید می کنید می تواند کمک قابل توجهی درانتخاب محصولی باکیفیت برای شما داشته باشد.

 

 

 

خواص نبات تخته ای

 

همانند سایر نبات ها این نبات نیز دارای طبع گرم بوده و خواص درمانی بسیاری دارد.

تخته نبات بعلت داشتن منیزیم باعث کاهش استرس و آرامش اعصاب می شود.

تخته نبات زعفرانی برای تسکین دردهای دوره قاعدگی بسیار مصرف می شود.

تخته نبات به همراه نوشیدنی گرم برای دردهای شکمی و دل پیچه مورد استفاده قرارمیگیرد.

تخته نبات زعفرانی بعلت داشتن زعفران شادی آور بوده وانتخاب مناسبی برای رفع خستگی وتجدید قوای ناشی از فعالیت های  روزانه میباشد.

 

 

تنوع درخرید تخته نبات

 

این محصول جذاب را میتوان هم به صورت فله وهم به صورت بسته بندی تهیه کرد .خرید فله این امکان را به خریداران میدهد که این نبات را درهرمقداری با هرطعمی خریداری کنند ونوع بسته بندی آن برای افرادی که با هدیه ای قصد شیرین کام کردن دوستان خودرا دارند گزینه مناسبی است .توجه به این نکته ضروری است که درزمان خرید این محصول بصورت فله به میزان شفافیت این نوع نبات دقت لازم رابه عمل بیاورید ودرنوع بسته بندی توجه به عدم پارگی بسته بندی، تاریخ انقضا محصول وبهداشتی بودن بسته بندی آن یکی از ضروریات است.

 

 

 

اطمینان خاطر مصرف کننده

افراد وشرکتهائی که قصد خرید عمده ی این محصول رادارند میتوانند به صفحه ی اصلی سایت تیدا مراجعه نمایند وسفارش خود راثبت کنند تا مشاوران فروش با آنها تماس حاصل نمایند و لذت خرید یک محصول جذاب را درنهایت اطمینان خاطر تجربه نمایند.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09163509139
call icon 09338970870
whatsApp icon 09163509139
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

2

2 پاسخ به “نبات تخته ای وجذابیت های باور نکردنی آن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *